vrijdag 26 juni 2020

Stoere motor(123 scrapping)


Voor het blog van 123 scrapping mocht ik deze kaart maken.
Joy Crafts bracht deze leuke mal uit van een stoere motor. Ik heb deze uit zwart cardstock gesneden en deze met embossingwax ingewreven. Hierdoor krijgt t beetje die roest/ koper uitstraling. Verder op deze kaart weer eens gewerkt met eyelets. Wat ik zelf altijd toch wel beetje stoer uiterlijk vindt geven. De gebruikte stempel is er een uit mijn eigen voorraad.
Ik heb nog ander idee om met deze motor eens te gaan proberen. Wordt vervolgd dus.

De gebruikte materialen kun je vinden in de webshop van 123 scrapping

Geniet allemaal lekker van t mooie weer.
Groetjes Marja

Challenge: creative inspirations blog

5 opmerkingen:

Eri zei

Mooie kaart met de motor, lekker stoer door wax!
Groetjes, Eri

JanniedenButter zei

Wat een leuke stoere mannen of jongens kaart!
Heel leuk gedaan Marja!!
Groetjes Jannie

Kaartenkraam zei

Die motor is zeker stoer zeg mooi gedaan, gave kaart!

groetjes van Ank

GerJanne zei

Heel mooi kaartje heb je gemaakt. De motor heeft zo een heel stoere uitstraling. Voor mij te warm om te genieten...

Gerrie's kaarten zei

Stoere mannen kaart
Groetjes Gerrie