zaterdag 2 mei 2020

Verjaardagskaart


Mijn dochter vroeg telkens al of ik weer nieuwe verjaardagskaarten wilde maken. "En dan beetje modern".....oke :) Natuurlijk doe ik dat. Deze week zag ik dat deze jij mal weer opnieuw uit kwam. Verstandig denk ik want er was zoveel vraag naar. Ik had deze paar maanden terug gelukkig nog op de kop kunnen tikken. En ja ik vind m ook geweldig.
Ik m'n MD paperpads er eens even bij gepakt en lekker gecombineerd. In de paperpad van Elines baby's zitten ook effen vellen. Daar ben ik echt blij mee. Heb hiervan de mintgroene gebruikt. Helaas is de kleur niet zo duidelijk te zien op de foto. Vond t wel een mooie frisse tegenkleur met het zwart wit.

Gebruikte materialen van Marianne Design: PB 7058
                                                                        PK 9149
                                                                        KJ 1726
                                                                        LR 0402

Goed weekend allemaal. 
Groetjes Marja


               Challenge: Marianne design challengeblog


19 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie kaart en leuk om dat JIJ uit glanzend papier te stansen. De mooie bloem maakt het af. En goedgekeurd door je dochter Marja?
Lieve groetjes Miranda

Aartje zei

Deze stans is inderdaad geweldig en je kunt er alle kanten mee op en zeker een moderne kaart lukt hier perfect mee. Hij is heel mooi geworden.
Groeten, Aartje

Judith zei

Blijft leuk de JIJ, mooie kaart.
Leuk dat je mee doet met onze challenge "verjaardagkaart".
Groetjes van Judith
DT Marianne Design Challenge blog

Eri zei

Je hebt er een heel hippe en moderne kaart van gemaakt met die glimmende JIJ! Hier zal je dochter vast tevreden over zijn. Ik vind hem superleuk!
Groetjes, Eri

!neke zei

Super leuk , lekker stoer zo !
Groeten Ineke

GerJanne zei

Hoi Marja,
wat een mooie stoere kaart heb je gemaakt. En die mal is o gaaf. Ik heb hem al en poosje en gebruik hem heel regelmatig! Echt tijdloos!

Nicolette zei

Een hele leuke kaart.
Groetjes Nicolette

Caroline zei

Leuke kaart met de tekst JIJ!
Groetjes Caroline

jolanda creatief bijtje zei

schitterend kaartje
bedankt voor het meedoen
groetjes jolanda bongers
Dt challenge blog MD

Anita zei

Een prachtige strakke kaart Marja en het mintgroen is prima te zien.
Gezellig dat je meedoet met onze verjaardagschallenge.

Groetjes
Anita
MDblog

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje leuk idee de jij stans in het goud verder mooie kleuren combinatie heb je gebruikt
zie de jij stans zo vaak langs komen toch ook maar is aan gaan denken om aan te schaffen
groetjes ellen

Suzan zei

Prachtige kaart Marja! Ik vind het ook een geweldige mal!
Groetjes Suzan
DT MD Challenge blog

Gerlinde zei

Prachtig gedaan!! Heel erg tof hoe je de JIJ-stans hebt verwerkt!
Leuk dat je meedoet met onze challenge.
Groetjes Gerlinde
DT MD challenge blog

JanniedenButter zei

Met deze kaart zal je dochter vast blij zijn.
Hij is ook heel leuk,het papier is ook mooi!
Fijn dat de letters JIJ er weer zijn.
Groetjes Jannie

sjanie zei

Leuke kaart, Marja.

Groetjes, Sjanie

Henriët zei

Mooie verjaardagskaart zo in het zwart/wit en goud.
Bedankt voor het meedoen.
Groetjes van Henriët
DT MD Challenge blog

Aniet zei

Wat een leuke verjaardagskaart Marja,
succes met de challenge
groetjes van Aniet
DT MD Challenge blog

Creanita60.blogspot.nl zei

Nou deze word vast goed gekeurd door je dochter hij is helemaal hip.
Groetjes Anita

Wybrich zei

Heel erg mooi!
Dank je wel voor het meedoen.
Gr Wybrich
DT MDchallenge blog