maandag 28 januari 2019

50 jaar getrouwd


Ouders van een vriendin van ons zijn deze maand 50 jaar getrouwd. Wat een byzondere dag en dus wilde ik daar ook een byzondere vintagekaart voor maken. Van deze kaart lag ik bij het ontwerp er s' nachts echt over na te denken hoe ik alles wilde maken. Ik had deze easel voorbij zien komen op facebook en was er helemaal weg van, maar ik had helaas niet alle mallen. Maar ik dacht dit moet ook zonder mallen te maken zijn met de silhouette. Ik dus aan het ontwerpen en ja hoe gaaf is het dan als t uiteindelijk lukt. Ik had bij mijn vriendin de trouwfoto en de trouwtekst gevraagd en dit op deze kaart verwerkt. Omdat ik m aan mijn vriendin mee kan geven en dus niet in een envelop hoeft kon ik mij lekker uitleven en hoefde nergens rekening mee te houden. Met de mallen die ik wel had eea opgeleukt. Ben heel benieuwd wat het gouden bruidspaar ervan vindt. en natuurlijk ook wat jullie ervan vinden.

Groetjes Marja

Challenge: vintage and more
                      2 sisters on the blog
                          crafting from the heart
                      creative inspirations
                     double d challenges

13 opmerkingen:

Irene zei

Een liefdevol kunstwerk Marja en heerlijk als iets overhandigd kan worden zodat je "los" kunt gaan!
xx Irene

Miriam Gubbels zei

Mooi, ik heb dit voorbeeld ook lans zien komen bij noor en zo en heb er ook een silhouette bestand van gemaakt, is een er leuk model

Diane zei

Wow, this is gorgeous!! Thank you for joining our challenge at Double D!
Diane DD DT {Nellies Nest}

Caroline zei

Wat leuk dat je ook de trouwfoto en de trouwtekst erop hebt verwerkt!
Een mooie bijdrage voor onze challenge, dank je wel voor het meedoen.
Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

Nicolette zei

Wat leuk dat een originele trouwfoto hebt gebruik. Hele mooie kaart Marja.
Bedankt voor het meedoen met onze challenge.
Groetjes Nicolette DT 2Sistersontheblog

Vicki zei

Beautiful vintage book style project! What a wonderful gift to the celebrants. Thanks for joining the Double D, "Looking Back in Time" Challenge.

Darlene zei

OMG! This is just GORGEOUS and what a wonderful keepsake! Well done! Thanks so much for joining in the fun at our Double D ‘Looking Back in Time’ challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.

Darlene
DOUBLE D Challenge Blog
DAR’S CRAFTY CREATIONS Please stop in for a visit!

Gina's Cards zei

WOW this is incredible. I love everything about it. Thank you for playing along at Creative Inspirations, good luck and I hope you will join us again.
Hugs
Gina xx

Eri zei

Dat ziet er prachtig uit Marja! Daar zal het gouden bruidspaar heel blij mee zijn.
Groetjes, Eri

Original handmade by Janneke zei

Het is een slapeloze nacht waard geweest hoor Marja!
Wat een prachtige kaart/cadeau heb je voor het bruidspaar gemaakt. 50 jaar samen is een hele prestatie en zeker in deze tijd een unicum.
Ik kan het niet goed zien, maar het lijken wel echt gouden ringen die je samen gestrikt hebt.

Groetjes Janneke

Barbara zei

This is over the top gorgeous! What a fantastic way to celebrate 50 years! This gift will be remembered and cherished as well. I wish that your blog had a translation button so that I could read it all. but I think that I got most of it. Thanks so much for sharing with us at Double D "Back in Time" challenge.
Barbara DT member

JanniedenButter zei

Wat een super mooi creatie Marja!
Daar zullen de mensen erg blij mee zijn.
Dit is iets om altijd te bewaren.
Groetjes Jannie

Leslie Miller zei

This is amazing! So beautiful and thoughtful. Thank you so much for sharing with us at Double D!