maandag 31 december 2018

Terug kijken en vooruit kijken


Ja en dan is het de laatste dag van 2018. Terugkijken op een jaar waarin zoveel gebeurd is. Voor mij dit jaar het verlies van mijn moeder en ja op een dag als vandaag gaan daar toch echt zo mijn herinneringen naar uit. Hoewel ik met dankbaarheid op al haar liefde terugkijk is het gemis er zo. Toch moeten we weer vooruit kijken  want we moeten ook zonder haar verder en ja laten we eerlijk zijn wat ontvangen we toch iedere dag veel. Zoals mijn moeder zo vaak zei: Tel je zegeningen.... Allereerst onze gezondheid, mijn  mooie gezin en ga maar door, Ook daar moeten we toch iedere dag bij stilstaan...het is niet gewoon.

Deze kaart ga ik zo nog even door de deur doen bij iemand waar vandaag geheel onverwachts nog een hartoperatie moest plaatsvinden. Hoe spannend voor hem en zijn gezin. Wil ze met deze kaart een hart onder de riem steken. De gebruikte materialen zijn van Stampin Up en de tekststempel van Marianne Design(heb ik onlangs gewonnen :)

Ik wil jullie allemaal een goede jaarwisseling toewensen. En alle goeds voor 2019.

Lieve groet van Marja

3 opmerkingen:

Eri zei

Wat heb je dat mooi opgeschreven Marja. Het gemis van je Moeder zal altijd blijven, al gaan de scherpe kantjes er na een hele tijd af. En op bepaalde dagen kan het gemis heel hevig zijn, er is vaak maar een hele kleine aanleiding voor nodig. Ik wens je een fijne jaarwisseling, en een Gezond, vreugdevol en creatief 2019.
Je kaart is prachtig, en zal vast een hart onder de riem steken.
Groetjes, Eri

GerJanne zei

Ja, ik kan het me voorstellen. Juist op deze dagen is meer dan anders. Mooi geschreven! Je moeder was een positieve vrouw zo te lezen en daar kun jij dan weer kracht uit putten!
Je kaartje is heel mooi!

Creaellenknutselsite zei

allereerst de beste wensen voor 2019, ja iemand die je dierbaar is verliezen is altijd moeilijk en die mis je op zulke dagen ik verloor mijn broer afgelopen jaar.
maar fijn dat je toch de draad weer oppakt.
mooie kaart heb je gemaakt
groetjes ellen