zaterdag 17 november 2018

Iets nieuws geprobeerd



Ik was gisteren hard aan de poets geweest en daardoor kon ik vandaag lekker aan t knutselen. Vandaag heb ik met de silhouette zelf een kaart zitten ontwerpen. Ook dat vind ik zo leuk om te doen. Niet hetzelfde doen wat andere doen, maar echt iets unieks maken. Deze envelopkaart heb ik echt zelf zitten tekenen/ ontwerpen en daarna met stempels de opmaak gemaakt. Wat is het nieuws dan? Nu ik heb met een glanzend stickervel tekststickers zitten maken. Met de silhouette kun je dan zelf ondergrond kleur aangeven...in mijn geval dus zwart en daarop witte letters geprint. Doordat het stickervel wat glimmend is krijg je dus een speciaal effect op je kaart. Jammer dat je dat dan weer niet ziet op de foto :) Door de label een zwart lintje gedaan en je kunt dan lekker je persoonlijke boodschap kwijt. Ik was zo blij met het eindresultaat dat ik er gelijk nog maar een aantal heb uitgesneden. Deze ga ik komende dagen nog maar eens een paar van maken.

Goed weekend allemaal en groetjes van Marja

4 opmerkingen:

!neke zei

Super gaaf !!!!!

GerJanne zei

Wat leuk en mooi Marja. Ik heb geen silhouette, maar jij kent er een boel mogelijkheden mee zo te lezen en te zien.
Gaaf!

Kaartenkraam zei

Nou jij weet wel raad met je silhouette dat is duidelijk. Erg leuke kaart geworden!

groetjes van Ank

Crealientje zei

Leuk hoor!
Prachtig gemaakt met je Silhouette. Ik ken dit apparaat niet.Maar je kan er leuke dingen meedoen, dat weet ik dan weer wel.:)
Gaan we vaker zien! Hahaha, alleen maar leuk.
Fijne Zondag verder, liefs Crealientje.