dinsdag 9 mei 2017

Voor jou (123 scrapping) met patroon






Ik probeer altijd wel wat kleine weggeefcadeautjes op voorraad te hebben. Zo leuk om iemand spontaan even iets te kunnen geven. Dit keer is het een op maat gemaakt doosje waar precies een blok Ritter sport chocolade in kan. Meestal maak ik er een wat algemene tekst op en wanneer ik nog wat persoonlijks erbij kwijt wil doe ik in het doosje een apart kaartje met daarom de speciale boodschap. Ik heb deze keer het vrolijke papier van Studio Light gebruikt. Dat vond ik wel heel toepasselijk voor dit lieve doosje. Het leuke labeltje van X cut is ook nog eens spot goedkoop en zo leuk om overal bij te kunnen gebruiken. Ik heb het doosje in elkaar geplakt met sticky tape. Dit plakt erg goed en dan blijft je doosje prima in vorm. Voor diegene die het leuk vinden dit doosje ook eens te maken doe ik het patroontje erbij. 
De gebruikte materialen kun je vinden in de webshop van 123 scrapping
Of neem ook eens een kijkje op het 123 scrapping blog

Groetjes Marja


4 opmerkingen:

sjanie zei

Leuk gedaan hoor en het geeft ook zo leuk weg hè?

Groetjes, Sjanie

Nancy Soetaert zei

tof, mooi en lekker!

Kaartenkraam zei

Dat ziet er hartstikke leuk uit en bedankt voor het patroontje!

groetjes van Ank

Anoniem zei

Wat een lief doosje Marja!
Je vorige kaarten zijn prachtig.
Bedankt voor het patroontje.
Groetjes Jannie