vrijdag 8 januari 2016

Beterschapsmandje (123 scrapping)



Voor het blog van webwinkel 123 scrapping heb ik dit beterschapsmandje gemaakt. De gebruikte materialen komen uit de webshop. Omdat ik het zelf ook leuk vind patroontjes te krijgen en te gaan proberen heb ik hierbij ook het patroon gedaan. Dit mandje is heel eenvoudig te maken en kun je net zo groot of klein maken als je zelf wilt. Heel leuk om ook bijv bonbons of iets dergelijks in te doen om zo een leuk cadeautje te kunnen geven. Ik hoop dat ik jullie er blij mee maak en zou zeggen probeer deze ook eens uit,

Groetjes Marja


9 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

heel mooi beterschaps mandje Marja
Gr Karin

Creanita60.blogspot.nl zei

Een heel leuk beterschapsmandje!
groetjes Anita

Nancy Soetaert zei

wat heb je dat leuk gemaakt Marja!
groetjes en fijn weekend
nancy

Diny zei

Ach....wat leuk gedaan Marja!
Schitterende creatie!
Groetjes Diny

Doris knippenenplakken zei

Hoi Marja,
Super mooi mandje Marja !
Heel mooi design papier echt leuk met de kersen .
Groetjes Doris

Scraptastisch zei

Een mooie blikvanger Maja, ziet er zo fris uit...echt
heel mooi! Fijn weekend en lieve groetjes van Gerie

Anoniem zei

Het mandje is super mooi Marja.
Dat ziet er gezellig uit !!
Groetjes Jannie

Odette's kaartenhoekje zei

Wat een leuk mandje Marja ... Zo'n vrolijke kleurtjes daar word je heel snel weer beter van ...
Dank je wel voor het patroontje ... tof zeg !
Groetjes, Odette.

Eulanda zei

This is soooo cute!!! I just LOVE cherries! Thanks for stopping by my blog!!!