maandag 18 mei 2015

Wedding Day (123 scrapping)


Voor 123 scrapping mocht ik weer een kaart maken met de materialen zoals op de foto te zien is met dit als resultaat.

Deze paperpad van Studio light past erg goed bij de stempels van Bebunni van Crafters Companion. De stempel heb ik ingekleurd met de spectrum noirs. Het tekstvlaggetje heb ik geknipt uit het dessinpapier en deze om een cocktailprikkertje gerold. Op deze manier krijg je dus een heel leuk vlaggestokje. De achtergrond van het stempelafdrukje heb ik ook deze keer weer een lichte tint gegeven met de spectrum noirs omdat ik het DCP papier anders zo af vond steken bij het papier. Dit kleurt zo vind ik mooier als een geheel.

Gebruikte kleurnummers:
Grijstinten: BG1, BG2, BG3, BG4, BG6
Roze/ roodtinten: CR6 en CR8, FS2 en FS3

Groetjes Marja




10 opmerkingen:

Anoniem zei

Helemaal leuk, eniggg!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Scraptastisch zei

Wat een gaaf stelletje die Bunny's!
Heel mooi en cute kaartje Marja!
LG van Gerie

KarinsArtScrap zei

een mooie en vrolijke kaart Marja
Gr Karin

Ans Gilbert zei

Prachtige kaart Marja,
ook ik vind dat spierwitte van het DCP papier niet mooi staan, je hebt het super opglost, wat een leuk stempel heb je gebruikt,
liefs Ans

Marleen zei

Wat een geweldig leuke kaart Marja!!
Het plaatje is super lief en het vlaggetje tussen de bloemetjes vind ik heen heel leuk detail.
Mooi gemaakt.
Lieve groetjes, Marleen

Odette's kaartenhoekje zei

Marja wat een ... geweldig mooi kaartje weer. Het lieve stempeltje is prachtig ingekleurd ... heel mooi papier. Een knap geheel !
Groetjes, Odette.

GerJanne zei

Wat een schattig kaartje heb je gemaakt! Enig, dat afdruke en de vlag erbij is ook een leuk detail.
Groetjes,
GerJanne

Wil Frutsel zei

Woww wat een schetig grappig kaartje, prachtig gekleurd en schitterende details!!
xx Wilma

Durvina zei

Wat schattig!!
Erg mooi!

liefs, Durvina

Anoniem zei

Super mooi kaartje Marja .
Leuk zijn de stempels .
Dat stokje met love is grappig.
Groetjes Jannie