dinsdag 26 augustus 2014

Sterkte



Net voor mijn vakantie had ik mijn nieuw bestelde mal van die-namics ontvangen de stitched circle. Deze stond al heel lang op mijn verlanglijstje. Nu zag ik vanochtend dat mijn vriendin Hetty voor de challenge van MFT een leuke kaart had geplaatst( kijk maar eens).

Ik kon het niet laten en  ben daarnet ook eens lekker aan de slag gegaan met mijn nieuwe mallen. Dit was de schets.
MFTWSC190

Het was wel grappig want toen ik met mijn hempcord aan de gang ging vond ik opeens  oranje papier snippers die gekruld waren. We hebben geleerd om zuinig te zijn en dus hempcord in de lade en de reepjes gekrulde oranje papier gebruikt als versiering. Vond het eigenlijk best verrassend staan.

De bloem is ook gemaakt met een mal van die-namics nl de mini hybrid heirloom rose.

Het papier is van Authentic 

De tekst  heb ik met mijn printer erop aangebracht.
Weer eens iets heel anders want ja ik blijf het leuk vinden allerlei soorten kaarten te maken.

Groetjes Marja

challenge: MFTWSC 190

PS. DAT IS DOM VAN MIJ, BLIJKT DE CHALLENGE van MFT  AL GESLOTEN TE ZIJN :(
Ach ja het was wel leuk om hem te maken zeggen we dan maar en natuurlijk goed voor de voorraad.



3 opmerkingen:

Hetty zei

Een super leuke variant, Marja. En wat een leuk effect geeft het gekrulde papier. Deze ga ik onthouden. Wat de challenge betreft: elke woensdag is er een nieuwe challenge dus doe je best ;-)
Groetjes, Hetty

Anoniem zei

Hallo Marja
Mooi geworden hoor.
groetjes Marja

Ans Gilbert zei

Hoi Marja,
Je kaartje ziet er mooi en stijlvol uit, leuk die oranje krulletjes,
liefs Ans