dinsdag 8 juli 2014

Happy Birthday



Vandaag laat ik jullie weer eens een heel ander soort kaart zien die ik gisteravond af heb zitten maken. Een schudkaart. In de bloemstamper heb ik gele lovertjes/platte kraaltjes..hoe noem ik ze , gedaan. Het papier komt uit een paperpad van Picadilly. De zogenaamde grassprieten heb ik gemaakt met de die-namics fishtail flags. Ook de tekstbanner heb ik hiermee gemaakt. Ook op deze manier kun je deze mooie mal dus gebruiken. Ik had deze kaart speciaal gemaakt voor een wedstrijd van Simon Says stamp blog. Maar toevallig zag ik vanochtend dat deze maat kaart ook de opdracht is bij de nieuwe challenge van cards en  scrap challengeblog. Komt dat even mooi uit. Dat terwijl ik dit formaat kaart eigenlijk nooit maak en dat nu wel had gedaan. Ook deze keer eens iets aan de binnenkaart van de kaart geplakt. Ook dat doe ik eigenlijk nooit en heb ik nu wel gedaan met de restjes van het papier. Kortom een verrassende kaart ook voor mijzelf.

Dank ook weer eens voor de telkens zo leuke en trouwe reacties die jullie schrijven. Het maakt het zo leuk om telkens weer iets nieuws te plaatsen. Wat hebben we toch een leuke hobby met elkaar.

Groetjes Marja

                          Cards en Scrap challengeblog



12 opmerkingen:

Ans zei

Heel mooi kaartje!!!!

Leuk dat je meedoet met de cardsandscrap challenge!

Liefs Ans

Unknown zei

wat leuk het schudkaartje marja !
heel mooie frisse kleuren
gewoon super

groetjes doris

Scraptastische hobby zei

We hebben een hartstikke leuke hobby met elkaar Marja, zo genieten van elkaars kaartjes en creaties! Dit is ook weer apart bedacht...heel mooi gedaan! Fijne dag en groetjes van Gerie

Ans Gilbert zei

Hoi Marja,
wat leuk om eens een ander model kaart te zien, leuke bloem met een prachtig -schud- hart..ook de binnenkant is mooi gedaan,
liefs Ans

Grietje zei

Wat een leuke schudkaart, zo lekker vrolijk. Altijd leuk nieuwe dingen te proberen en dan een prachtig resultaat krijgen. :)
Groetjes Grietje

Melissa Bove zei

Beautiful shaker card! Love that big flower!! So pretty!

Thank you very much for joining us this week at the Simon Says Stamp Wednesday Challenge Blog!

hugs...
Melissa

Tineke van der Linden zei

Een leuke bloemige schudkaart!
Groetjes Tineke

Marlies zei

Een hele mooie kaart en wat een leuk design. Heel leuk bedacht! groetjes, Marlies

Trijntje zei

Hoi Marja. Wat een leuke bloem op deze kaart. Super. Groeten Trijntje

Aletta zei

Wat leuk om een schudgedeelte in de bloem te verwerken en gezellig dat je meedoet met de uitdaging van C&S. Groetjes Aletta

Els zei

Wat een super leuke kaart met dat schudbloemenhaartje.
leuk dat je meedoet met Cards en Scrap

Tinie zei

Wat een geweldig leuk kaartje heb je gemaakt voor deze uitdaging, Marja!!
Leuk dat je meedoet met Cards & SCrap!
Groetjes Tinie