woensdag 11 juni 2014

Super



Ik zag dat ik er weer een paar nieuwe volgers bij heb gekregen. Wat leuk dat jullie mij willen volgen. Hoop dat ik aan jullie verwachtingen voldoe, maar ik doe mijn best. 

Met deze kaart heb ik bij Vintage Udfording en bij We love vintage challengeblog een top 3 notering behaald. Zo leuk en voel mij zeer vereerd als mijn kaart bij de top 3 wordt gekozen. Helemaal blij mee. En dan nog wel 2 keer met eenzelfde kaart. Hij is blijkbaar goed gelukt :)


Zojuist zag ik dat ik ook een top 3 notering heb gehaald met deze kaart bij Divas by design..

Vond het leuk dit toch even met jullie te delen hoor.
Groetjes Marja

5 opmerkingen:

scrapfertier zei

Gefeliciteerd met je mooie top 3 kaart.
Leafs Tietje.

Grietje zei

Gefeliciteerd met je top 3 notering en het is ook een prachtige kaart.
Groetjes Grietje

Ans Gilbert zei

Hoi Marja,
gefeliciteerd met je Top 3 noteringen, altijd leuk om te zien dat je kaartje gewaardeerd wordt,
liefs Ans

Anita zei

Gefeliciteerd met je Top 3 noteringen. Je bent goed bezig.
Groetjes, Anita

Aartje zei

Gefeliciteerd, altijd leuk deze waardering. Het zijn allebei prachtige kaarten!
Groeten, Aartje