woensdag 26 februari 2014

Ronde kaart

Ik had de hele maand al gezien dat er een leuke challenge was bij het blog van Bij oma Dee , maak een ronde kaart. Dat is iets wat ik niet vaak doe, maar wel weer eens wilde proberen.Vandaag ben ik er eens lekker voor gaan zitten om hiermee aan de slag te gaan. Ik heb hiervoor het papier gebruikt van Bo Bunny - Pincushion. Lekker vrolijk papier en daar kwam uiteindelijk na veel passen en meten en schuiven en weer opnieuw.... deze kaart uit. Op de foto lijkt de basis wel zwart papier, maar dit is donkerbruin. De buitenste cirkel is van wit cardstock gemaakt. Daarop een cirkel met donkerbruin cardstock en daarop het dessinpapier van Bo Bunny verwerkt.Weer eens iets heel anders als vintage of stempels.
Ik heb er van genoten om met dit vrolijke papier bezig te zijn geweest.

Groetjes Marja

Challenge: Bij Oma Dee
Knutsels en kadootjes


Met deze kaart kwam ik in de top 3 bij Knutsels en kadootjes

7 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

Hoi Marja,
Wat een prachtige ronde kaart, mooie kleuren, met een prachtige bloem, groetjes Ams

Wil Frutsel zei

Prachtige ronde kaart. Heel mooi dat zwart gebloemde DP.
liefs Wilma

Hetty zei

Leuke kaart geworden, Marja. Wat heb je een prachtige bloem gebruikt.
Groeten, Hetty

Unknown zei

Nou hij is goed gelukt hoor. Ontzettend leuke kaart. Dankjewel voor het meedoen met onze uitdaging.

Cornelie zei

Iets anders als anders doen, is altijd leuk. Laat je anders naar dingen kijken, je gebruikt andere materialen, en technieken...volgens mij kan je er alleen maar van groeien.
Je hebt misschien veel en lang geschoven, maar je resultaat mag er zijn. Erg mooi geworden!
Bedankt voor het meedoen!

GerJanneke zei

Hoi Marja,
ik vind je kaart echt superleuk! Dat ronde heeft altijd een mooie effect. Leuk dat je meedoet met onze challenge van Knutsels en Kadootjes!!
Groetjes,
GerJanne

Nadine zei

Wat een gave kaart Marja, heel leuk gedaan!